torstaina, marraskuuta 29, 2012

Mietityttää taas ja anteeksipyyntö

Ensiksikin haluaisin pyytää anteeksi. Olen ollut viime päivinä aivan kamala ihminen.. En tiedä mikä on, tuntuu että kukaan ei pidä minusta ja että olen yksinäinen. On minulla ihana aviomies josta olen onnellinen mutta muuten.. Olen kuullut niin ikäviä asioita ihmisten suusta että on alkanut masentamaan..

Pitäisi unohtaa ja varmasti tässä ajan kanssa nyt pystyn unohtamaankin mutta tuntuu se silti pahalta..

Tämän (ja muutaman muun seikan) vuoksi olen ollut todella kärttyisä ja ilkeä kaikille ihmisille, pitäisi toki itsekin miettiä mitä suustansa päästää.. Itsehän olen pahoittanut mieleni juurikin tällaisten ajattelemattomien sanojen takia..

Ei tästäkään kirjoituksesta oikein tule mitään.. Ajatuksia sieltä täältä.. Puolet karkaa ennen kuin ehdin ne saamaan tähän ylös.

Mutta, pointtini oli siis se että sanat jotka itse tarkoitat vitsiksi tai muuten mitättömäksi voivat satuttaa toista, paljon. Varsinkin jos sama "vitsi" jatkuu pitkään. *huokaus*

Olen muutenkin taas jotenkin liian väsynyt, ahdistaa. Pitäisi höllätä. Pitäisi höllätä mutta mistä.. Nykyinen työ loppuu ja uutta pitäisi etsiä, haluanko kuitenkaan mennä töihin? Rehellisesti, en. Haluaisin jäädä kotiin. Haluaisin keskittyä elämässäni paljon tärkeämpiin asioihin kuin työ, mutta tällä hetkellä on varmaan pakko mennä töihin.. Ainakin jonkin ajan päästä. Katsotaan nyt.. On vaikea hakea töitä kun on liian väsynyt. Pitäisi levätä jonkin aikaa ja antaa asioille uudet mittasuhteet.

*huokaus*

Tulipa päivitys sisältäen monta retorista kysymystä, yhteenvetona kuitenkin: pyydän anteeksi ja ei kai tässä muuta kuin eteenpäin sano mummo lumessa!

Kun tulis sitä lunta..

Kivaa loppuviikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit lukemassa, olisi kiva kuulla sinustakin joten jätähän jotakin raapustusta! :)