maanantaina, marraskuuta 26, 2012

Jyväskylä-päivä

Tänään tuli pyörähdettyä Jyväskylässä ja ai että oon ylpeä itsestäni!! En ostanut MITÄÄN turhaa. En siis mitään!

Tässä kaikki:


Jim&Jillissä oli loppuunmyynti, no sieltä t-paita K:lle 12,95€ -50% ja mulle tuo tunika 39,95€ -70%. Sitten tarpeellista, sukat molemmille H&M:ltä. Mukaan ei ihan oikeesti tarttunut mitään muuta! Näihinkään ei kyllä paljoa rahaa uponnut, olen vihdoinkin oppinut erottamaan halut tarpeista!

Muuten kerryttää hirveät määrät aivan turhaa tavaraa kotiinsa.. Kun jo kaupassa miettii tarvitseeko tuotetta ihan oikeasti niin tulee karsittua turhat hankinnat pois!

Alennusmyynneissä tosin aina tulee tehtyä virheostoksia..

Tänään viihdyin harvinaisen hyvin kaupoilla ja syy oli se että sain työnnellä rattaita ja höpötellä niitä näitä pikkuneidin kanssa, sinä aikana kun anoppi katseli vaatteita.. Muuten mulle tulee oikeesti tylsää kaupoilla! :D

Olen vissiin vähän outo naispuolinen, yleensä kun kaikki viihtyy shoppailemassa, itse kyllä luuraan kaikki kirppikset läpi niin tarkalla syynillä että ehkä se on mulle sitä mun shoppailua, tulee parempi mieli kun ostaa kirpputoreilta!

Huomenna pitäisi mennä töihin vain noin tunniksi, muuten meillä onkin yhteinen vapaa K:n kanssa.

Kivaa alkanutta viikkoa muillekin!

-L

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit lukemassa, olisi kiva kuulla sinustakin joten jätähän jotakin raapustusta! :)