lauantaina, marraskuuta 24, 2012

Ahkera aamu

No jopas! Löytyi energiaa kuin pienestä kylästä kun on möllinyt flunssaisena kotona jo monta päivää!

Aloitin lauantai-aamun nimittäin siivouksella. Imuroin ja pesin lattiat sekä puistelin matot (parvekkeella, köhköh). Mutta ai että, ihana olo kun nyt on siistiä! :) Vaatteet pitäisi vielä viikata pyykkinarulta kaappiin, sitten kotona oliskin jo ihan siistiä! Mutta kyllä huomasi että on vielä väsyksissä. Kamalan hien sain nimittäin pintaan tuolla siivouksella!

Mua himottaisi lähteä tänään pyörähtämään kirppiksellä, mutta saa nähdä toteutanko tän haaveen sitten vasta ensi viikolla :) Mulla on vielä maanantai ja tiistaikin vapaata! Uskomatonta! Ja K:llakin on tiistai vapaata! Ihanaa oikeesti, saadaan kerrankin olla yhtäaikaa vapaalla! Tiistaina tosin pitää käydä tunnin ajan töissä.. Mut ei se mitään, äkkiäkös se menee..

Oon jotenkin tosi väsynyt mutta onnellinen. Eilen illallakin olin jostain syystä vaan tosi onnellinen! Pitkästä aikaa käytiin saunassakin, sekin sai mut tosi onnelliseks. Ehkä tää kotona kölliminen tekee mut vaan vähän hulluksi :D

Kivaa viikonloppua! Minä lähden viikkaamaan vaatteita. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit lukemassa, olisi kiva kuulla sinustakin joten jätähän jotakin raapustusta! :)