torstaina, tammikuuta 03, 2013

Rakas fobia, mene pois

Mulla on huono olo, ollut jo eilisestä lähtien. Tai no, eilisillasta lähtien. Tuli kun ajeltiin Mikkelistä kotiinpäin. Sen lisäks mua väsyttää jotenki hirveesti ja palelee.. Ja arvatkaas mitä mä pelkään? No pelkään että tulee oksennus.. Vaikka ei tää ole vielä lähellekään niin hirveä olo kuin silloin jos oikeesti tulis oksennus mut pelkään et tää kehittyy siihen suuntaan..

Oikeestaan pelkään että sain jonkun taudin eilen sieltä.. Käytiin sairaalassa kun K kävi magneettikuvissa. Läträsin kyllä ihan koko ajan sitä käsidesiä mutta mun piti kuitenkin käydä siellä vessassa.. Hyi. Kävin kyllä vaan siellä Radiologisella osastolla mut silti. Sinne alakerran tai päivystyksen vessoihin mulla ei kyllä ole asiaa jos ei ole aivan pakko. Sit käytiin vielä ostoksilla kaupungilla tuhannen muun ihmisen kanssa..

Nyt tosiaan myllertää mahassa ja on jotenki vetämätön olo, puolen tunnin päästä pitäisi jo lähteä kotoa. En jaksa! Mutta en halua jäädä kotiinkaan möllöttämään..yksin. Sillon pelko saa ihan liian suuret mittasuhteet.. Kai se on vaan otettava niskasta kiinni ihtee ja lähettävä.. Silmät ristissä, maha möyryten.

On muuten tosi kiva kun media kohkaa koko aika niistä SUPERNOROISTA.. Olkaa hiljaa ja menkää pois. Ja mulle ei sen taudin tarvii iskeä. Ei todellakaan! HYI!

L

2 kommenttia:

Kiva kun kävit lukemassa, olisi kiva kuulla sinustakin joten jätähän jotakin raapustusta! :)