keskiviikkona, tammikuuta 09, 2013

Pelottelua..vaiko onko?

http://www.ess.fi/?article=398677



Niinpä, joka ikinen paikka hehkuttaa nyt tuota noroa.. Pyörryttää ja pelottaa! Mulle ei tarvitse kyllä iskeä ja K sairasti jonkun noroilun viime kesänä! Ei oikeesti, en kestä jos joku tuollainen iskee tänne meille.

Musta tuntuu että en meinaa uskaltaa lähteä kotoa etten saa sitä tautia, pelkään sitä oikeasti niin paljon. Toisaalta, K käy joka päivä kyllä töissä että ei sen pitäisi niin kamalaa olla poistua täältä itsekään mutta kun ei.. ei vaan pysty.

Ensi viikolla pitäisi lähteä porukalla Vaasaan, ahdistaa jo etukäteen että kokoonnutaan isolla porukalla jonnekin pieniin tiloihin, oikein levittämään tautia ja kun sieltä pitää sitten monta tuntia ajella tänne takaisin, entä jos tulee kipeäksi! Ei, en oikeasti haluaisi lähteä, mutta K haluaa, sen mä tiedän. Minä pysyisin mieluummin visusti kotoa peiton alla..

Tai no, mikäs siinä jos ihmiset olisivat vähän fiksumpia, mutta en ymmärrä sitä asennetta kun lähdetään liikenteeseen vaikka edellinen yö on oksennettu, lapset laitetaan kavereille kylään vaikka kotona kaikki muut on jo kipeänä. Lähdetään kauppaan kipeiden lasten kanssa. Lähdetään itse kipeänä liikenteeseen. Lähdetään kipeänä töihin, kouluun.. Minne vaan. Eikö ihmiset ymmärrä että jos ollaan kipeänä niin silloin ollaan kotona ja annetaan taudin mennä ohi. Ei tällaisia epidemioita tulis jos oltais vähän fiksumpia sen suhteen ettei tartutettas kaikkia muitakin!

Kuva täältä.

Voih.. Jospa minäkin joskus pääsisin eroon tästä pelosta. Kun K oksensi muutama viikko sitten niin menin sitä kellariin piiloon. Istuin kellarissa kylmissäni ja itkin 2 tuntia toivoen ettei kukaan naapuri tule sinne ihmettelemään mitä minä siellä istun! Eikä se edes ollu tautia ja mä tiesin sen! Mietis mitä sitten tapahtuu kun tulen itse kipeäksi.. Mitä minä sitten teen? Mitä minä sitten teen jos K tulee kipeäksi? En mä täältä voi niin vaan paeta!

Ei auta kuin toivoa parasta ja pelätä pahinta.. Ja pestä käsiä. Ja ylireagoida hygienian kanssa. Mä en jaksa tätä oikeesti..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit lukemassa, olisi kiva kuulla sinustakin joten jätähän jotakin raapustusta! :)