lauantaina, tammikuuta 26, 2013

Kyllä se kevät vielä tulee..


Piti käydä ostamassa taas tulppaaneja piristämään, on ne vaan niin kauniita ja ihana väripilkku. Tällä kertaa keltaisia, ensi kerralla varmaan valkoisia tai vaaleanpunaisia. :)



Sitten mulla on tällainen jakkaran tuunausprojekti käynnissä, nyt kun olisi nitoja niin saisin tuon kankaan tuohon vanhan ja kulahtaneen tylsän kankaan päälle. Piristää ilmettä heti! :)

Olen ollut vähän huonossa kunnossa tällä viikolla, en ole oikein tännekään jaksanut kirjoitella, monta kertaa olen aloittanut mutta en ole saanut sitä loppuun, ei vain oikein ole sanoja. Olen vain itkenyt kaksi päivää.. Olen vain ollut niin mielettömän ahdistunut, yritin varata lääkäriaikaa mutten saanut varattua sitä, nyt täytyy kerätä voimia että soittaisin sinne ja saisin itseni hoitoon..

Huomenna on kuitenkin luvassa yksi hauska juttu, siitä en kyllä vielä kerro mitään, kenellekään! :D Toivottavasti se piristää eikä ala ahdistaa, ahdistaahan se, mutta vain vähän.. 

Mutta on minulla kyllä ihania ystäviä, sain tällaisen kortin piristämään kun olin tosi tosi maassa..


Se teki minut hyvin iloiseksi. Kiitos <3

Ihanaa viikonloppua, nauttikaa! :)

L

Ps. Joko te olette ostaneet tulppaaneja tai muita keväisiä kukkia? :)

1 kommentti:

  1. Ihanat tulppaanit! Kevät sieltä kohta jo tulee!
    Aurinkoista viikkoa Sinulle!

    VastaaPoista

Kiva kun kävit lukemassa, olisi kiva kuulla sinustakin joten jätähän jotakin raapustusta! :)