torstaina, syyskuuta 27, 2012

Harmaata syksyä, mutta ihan kiva päivä

Syksyistäkin syksyisempää päivää kaikille!

Ulkona on ihan mälsää, kamalia tuulenpuuskia, vettä tihuttaa välillä ja puistakin tippuu lehdet.. Voih..

Mutta, niihin kivoihin juttuihin! Mun mattovirkkaus projekti edistyy vähäsen ainakin :) Töissä oon virkkaillut hiljaisina hetkinä. Löysin tänään muuten kirpparilta AmandaB:n valokuvatuen (sellainen musta metallinen) 2,5 e! Ei huono ollenkaan. Ei sitä mistään kaupasta siihen hintaan saa.. Ja kirpputorin omistaja antoi minulle ilmaiseksi omenia! :) Kuulemma puu tuottaa niin paljon että pitää jo alkaa jakaa ympäri kylää. Mutta suurkiitokset! :) Ihana kun vielä on anteliaita ihmisiä olemassa!

Harmillinen juttu on se, että mun Villa Harmonie pakettini on jossain hukassa.. Käsittämätöntä että mun paketit hukkuu niin helposti postiin (tosin tällä kertaa siellä ei sentään ole 600 e kamera!!!!). No, nyt en ole itse sählännyt vaan tää nykyajan Itella säätää kyllä lahjakkaasti. Uskon että paketti kuitenkin löytää tänne minun luokseni :)

Hei muuten, mainitsin viimeksi sen Hilma&Onni verkkokaupan ja myymälän. Vielä tämän viikon loppuun he toimittavat ilmaiseksi! Nyt kannattaa tilata jotain kivaa kotiin ja käsitöihin! Kauppaan pääset klikkaamalla tästä! Haluan ehdottomasti tukea entisen kotikaupunkini pieniä yrityksiä edelleen! :) Ja jos siellä päin liikutte, pyörähtäkää. Ihana kauppa <3

K tulee jo hetken kuluttua! Äkkiä on riennettävä laittamaan mun lahja sille kuntoon! Ostin kullalle ihan vain yllätykseksi jotain hauskaa ja myös jotakin mitä hän tarvitsee. Toivottavasti tykkää. Minusta on ihanaa ostaa yllätyslahjoja! :) Varsinkin kun toinen on niin valtavan rakas <3

Kohta on taas talvi ja pakkasta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit lukemassa, olisi kiva kuulla sinustakin joten jätähän jotakin raapustusta! :)