keskiviikkona, huhtikuuta 10, 2013

Täynnä virtaa

Liekkö syynä aloitettu lääkitys, kevät ja auringonpaiste vai mikä mutta minä suorastaan puruan virtaa!!

Eilen aloitin päivän käymällä aamulenkillä ja sitten sain hetken mielijohteesta idean lähteä käymään Jyväskylässä moikkaamassa entistä koulukaveria, no auton nokka kohti J-townia ja kesärajoituksilla päästelemään. :)



Nytkin on astianpesukone ja pyykkikone jo päällä, pitäisi sen jälkeen kyllä käydä taas vähän lenkkeilemässä, piristää nimittäin kummasti.. Siivotakin pitäisi.. On niin paljon mitä pitäisi tehdä ja kellokaan ei ole vielä edes kymmentä että en voi uskoa tän olevan  totta! Minä teen jotain muutakin kuin istun kotona kalsarit jalassa! Ihanaa! :)

Ostin eilen muuten Vero Modasta varmasti maailman kauneimman takin! :)

Kuva lainattu Vero Modan sivuilta.
Kuva ei edes anna takille sitä kunniaa miltä se minun päälläni näyttää.. Kun olen niin lyhyt niin se näyttää vähän mekolta minun päällä. :) Ihana <3

Ihanaa päivää! :)
L

3 kommenttia:

  1. Kivanoloinen takki, varmaan sopii sinulle! (: Minullakin oli vähän tuon kaltainen takki, mutta piti ostaa uusi kun pääsin lihomaan, eikä se oikein enää istunut. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo no minulla vähän sama juttu että piti ostaa uusi kun entinen ei mahtunut enää.. hupsista.. :D Mutta tykkään tuosta tosi paljon, ihanan tyylinen, nuo napit on ihan parhaat :)

      Poista

Kiva kun kävit lukemassa, olisi kiva kuulla sinustakin joten jätähän jotakin raapustusta! :)