keskiviikkona, huhtikuuta 03, 2013

Haikeus ja vähän kotia

Huokaus... Möin hääpukuni.. Sen hääpuvun missä astelin vihille rakkaan K:n kanssa.. Kuitenkin minulla ei koskaan mitään hirveää kiintymyssuhdetta ole ollut tuota pukua kohtaan, toki onhan sillä tunnearvoa mutta kuitenkin.. Haikeampaa on nähdä kun meidän vanha auto pyyhältää vastaan keskustan liikennevaloissa..

Puku on kuitenkin vain materiaa.. Vain tavaraa jota en voi viedä mukanani minnekään. Olen itseasiassa onnellinen että tein tuon tytön onnelliseksi kun häi sai puvun jossa vuorostaan astella vihille miehensä kanssa. Sitäpaitsi puku oli todella kaunis hänen yllään.. Mitä minä sillä olisin enää tehnyt.. En ole menossa uudestaan naimisiin ja jos joskus pidämme jotkut hääpäiväjuhlat niin en varmasti mahdu tuohon pukuun enää.. :D Eikä ole lapsiakaan menossa naimisiin..

 No se siitä.. Tänään on ollut ahkera päivä, olen siivonnut ja siivonnut.. Hoitanut asioita, tehnyt kivoja kirppislöytöjä ja ostanut lahjan miehen siskolle joka valmistuu pian sähköasentajaksi. :)

On ollut oikein kiva päivä! Pitkästä aikaa oikeastaan koko päivä ilman yhtään sen suurempaa ahdistuksen aihetta.. Senkun lompsin punaisissa haikumppareissani pitkin katuja ilman huolen häivää kevätauringon paisteessa! :)

Lupailin tuossa joku aika sitten näyttää teille mitä kivaa olen ostanut tänne kotiin.. Tällä hetkellä koti on mieleeni.. :) Kerrankin! :)


Ihana vanha talonpoikaistuoli kirpparilta, 7€! C'mon!! 7€, ei sitä voinut sinne jättää!


Ikean Årstid lamppu keittiössä


Kunhan K tulee kotiin niin nauraa varmaan taas että olen ostanut tuolin.. :D En tiedä miksi mutta tuolit on hienoja, varsinkin vanhat tuolit! Varsinkin tuollaiset löydöt, haloo mikä hinta!

Tähän loppuun vielä eilisen herkkuruoan kuva:


Sosekeitto, nam! Ja vatsa ja kukkaro kiittävät kuorossa! ;)

Ihanaa viikonjatkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit lukemassa, olisi kiva kuulla sinustakin joten jätähän jotakin raapustusta! :)