maanantaina, huhtikuuta 22, 2013

Kuvia viimeajoilta ja tunnustus

Minäkin sain toimimaan puhelimessani tuon vihulaisen, Instagramin. Sekös mikä on minun juttu!! Olen aina rakastanut katsella valokuvia ja nyt saan toteuttaa tuota halua milloin haluan, jes!

Tässä siis minun viime aikoja kuvina:


Uusia kukkia keittiöön :)


Viime viikolla leivoin pullaa. :)


Kevät on vihdoin tullut.


Olen nukkunut päiväunia tässä sohvannurkassa enemmän kuin tarpeeksi.. Ihanaa <3


Pyykkipäivää vietettiin lauantaina.


Tein eilen illalla ihanaa persikkarahkapiirakkaa.


Tänään löysin kirpputorilta ihanat AmandaB kehykset hintaan 2€ /kpl. En vaan voinut olla ostamatta kun näitä aikanaan jo työmaalla himoitsin mutten raskinut ostaa..


Olen voinut muuten nyt henkisesti ihan yllättävän hyvin! siitä nimenomaan johtuu tämä touhuamisvimma! Olen menossa koko ajan ja jaksan tehdä kaikkia asioita, kuten leipoa ja tehdä rehellistä kotiruokaa!

Tässä tauon aikaan olin saanut myös Kaunis Blogi- tunnustuksen. Kiitos Jenna! :)



Tunnustuksessa on ideana kertoa kahdeksan asiaa itsestään, 
ja jakaa tunnustus eteenpäin kahdeksaan blogiin.

Tästä se lähtee:

Olen herkkä.
Rakastan perhettäni.
Kärsin ahdistuneisuudesta ja paniikkihäiriöstä sekä emetofobiasta mutta tällä hetkellä voin paremmin.
Tykkään ruoanlaitosta ja leipomisesta.
Siivouksesta en niinkään paitsi pyykinpesusta.
Työskentelen kaupan kassalla.
Syön ihan liikaa karkkia.
Näen todella hämäriä unia toisinaan, aamulla saatan naureskella niille itsekseni.

Tämän tunnustuksen jaan eteenpäin seuraaviin blogeihin:

Nyt täytyisi lyödä vähän pakkelia naamaan ja alkaa valmistautua huiman pitkään neljän tunnin työpäivään! Kuvitelkaa, menen neljään ja pääsen kahdeksalta! Onpas rankkaa... :D

Ihanaa viikon alkua!
L

4 kommenttia:

  1. Voi miten herkullisen näköisiä leipomuksia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mulla on sellainen taipumus että kun voin paremmin niin tulee tehtyä kaikennäköistä :)

      Poista
  2. Instagram on kyllä koukuttava!

    VastaaPoista

Kiva kun kävit lukemassa, olisi kiva kuulla sinustakin joten jätähän jotakin raapustusta! :)