tiistaina, huhtikuuta 02, 2013

Olipa ihana viikonloppu

Miksi aika kuluu niin nopeasti! Tuntuu ihan kuin olisi ollut vain yksi hujaus kun viikonloppu ja pääsiäisen pyhät oli jo ohi.. Noo.. tulee se taas ensi vuonna! ;)

Perjantaina aloitin lääkkeet, Escitalopram Sandoz 5 mg.. Jos siis olen hiukan outo lähipäivinä, yrittäkää ymmärtää.. Tää aiheuttaa vähän ihme oloja.. Päätä särkee, kuvottaa, väsyttää.. Ahdistaa.. Mut toisaalta oon nyt voinut aika hyvinkin. :)

Meillä ja anoppilassa oli ihania vieraita käymässä viikonloppuna! Oli tosi kivaa nähdä piitkästä aikaa! :) Lisäksi käytiin eilen pilkillä K:n ja hänen pikkuveljen kanssa.. Olin pilkillä ihan ekaa kertaa ikinä! :D En siis oikeesti oo koskaan ennen käyny! Voitteko kuvitella, lähes 21 vuotta meni.. Oonhan mä toki kalastanut muuten mutta ennen ei ole napannut lähteä kököttämään jäälle pakkaseen reikää vahtaamaan.. Nyt lähdettiin ja onneksi lähdettiin.. Jopa vähän väriä tarttui pintaan. :) K:lla oli illalla ihan punainen nenä.. Paloi raukka vähän.

Tänään olen pessyt pyykkiä ja saunan.. Mut ei puhuta siitä että oon syöny melkein kokonaisen pakastepatongin ja riisipiirakkaa.. hirvee nälkä koko ajan! Oikeesti tässä ei kyllä oo mitään järkee että kökkään sisällä kun on näin upee sää mutta kökkäänpä kuitenkin.. Jospa vielä ripustaisin uudet verhot myös makuuhuoneeseen, olohuone sai jo omansa.. Nää on aika kivat.. :) Ikean pellavan tyyppiset puuvillaverhot. :) Keittiö sai myös uuden ja ihanan pöytälampun.. Palaan niihin ehkä vielä tänään!

Ihanaa aurinkoista päivää!


Todistusaineistoa, minä pilkillä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit lukemassa, olisi kiva kuulla sinustakin joten jätähän jotakin raapustusta! :)