maanantaina, lokakuuta 22, 2012

Viimeaikoja kuvina

Olen saanut leipoa, tosin en syödä! :D

Aurinko on paistanut, ainakin hetkittäin.

Olen nauttinut kynttilänvalosta.

Ilman tätä lämmittäjää sohva ei olisi mitään, tai ainakaan niin hyvä. Villahuoparakkaus.

Uusi peltikyltti kirppusaitilta, pääsi toki sängyn yläpuolelle.

Pyykkikone on toiminut edelleen!

Olen saanut häiden kukka-asetelman muratin henkiin! :)

Muru on imuroinut ja auttanut kotitöissä! KIITOS<3

Syksyn värit, myös koruissa.
Tänään on paistanut aurinko ja olen osoittanut käsittämätöntä laiskuutta. Ei se mitään, pitkästä aikaa eka vapaapäivä että saan vaan olla. Eilen siivottiinkin niin ei tarvi edes siivoilla suuremmin, pölyt pyyhin äsken meidän superkivalla Sini-kintaalla. Muuten en kyllä jaksais pyyhkiä.

Valokuvausta oon harkinnu koko päivän kun aurinko niin ihanasti paistaa mut oon siinäki osoittanut ihan laiskuutta! Miksi syyllistän itseäni vaikka oon suonut itselle tän vapaapäivän just tätä varten. Lölläilyä. Oon sentään käynyt tänään kaupassa ja suunnitellut mitä teen ruoaksi. Tänään on keittopäivä. Nakkikeittopäivä!

Leipomishimokin olis, oon miettinyt tekiskö leipää viikonlopulle kun porukat tulee tänne.. Olisin voinut pakastaa mut ehkä teen vasta sitten, on se tuoreena vaan parempaa. Haluaisin myös leipoa jotain herkkuja mut ku ei me 2 ronttia saada niitä ikinä syötyä! Ehkä sit viikonloppuna.. ;)

Ihanaa alkanutta viikkoa kaikki lukijat! Tällä viikolla odotellaan jo talven tuloa! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit lukemassa, olisi kiva kuulla sinustakin joten jätähän jotakin raapustusta! :)