perjantaina, helmikuuta 21, 2014

Niin vierähti viikko

Menipä aika nopeasti! Viikko! Noh.. nyt on uusi viikonloppu aluillaan, ja minä olen taas kipeänä!

Suututtaa oikein, 2 päivää (ti & ke) olin terveenä ja ke-to yönä alkoi uudestaan tämä typerä flunssa! Eilen illalla särki todella paljon raajoja ja lihaksia ja pelkäsin että nyt tulee sitten influenssa.. Liskojen yöstä selvittyäni tähän päivään huomasin kuitenkin että samaa flunssaa tässä taas podetaan. Nyt on ehkä vähän huonompi olo kuin viimeksi, mutta se voi johtua myös siitä etten syö tarpeeksi kun ei vaan maistu! Hyvä vaan, dieettiä ajatellen.

Eilen kyllä meinasi taas verisuoni poksahtaa päästä kun meillä oli töissä palaveri, johon minäkin siis kurkkukipuineni raahauduin, ja selvisi että pomo oli ilmeisesti jonkun sortin vatsataudissa siellä. Kyllä otti päähän. Mun eilinen päivä meni kokonaan pilalle sen tapauksen takia. Mua ahdisti. Mua ahdisti ihan hulluna, olinhan viettänyt hänen kanssaan samassa pienessä tilassa 2,5 tuntia ja hengittänyt samaa ilmaa hänen kanssaan. Vielä tällä tapaa puolikuntoisena kun vastustuskyky on alempi, ahdistaa vielä enemmän.

Tiedoksi vaan, että en eilen sitten kyseisen tapauksen jälkeen pystynyt normaaliin elämään ollenkaan. Lamauduin, tulin kotiin, ja istuin. Tuijotin tyhjyyteen ja yritin pahaan olooni siirtää ajatuksia muualle ja istuin koneella ja tuijotin tv:tä. Kakkamarjat, tv:ssäkin näin 3 eri ihmisen aitoa oksennusta. Vihasin maailmaa ja sain illalla kiukkukohtauksen ja paiskoin turhautuneisuudessani tavaroita ympäriinsä. Kumma kyllä, itku ei tullut. Olin ehkä liian kauhuissani siihen. Illalla vielä kuulin taivastelua siitä, miten tän hetkiseen flunssaan liittyy oksentelua. Kiitti vaan..

Mutta, se siitä. Toivon että kaikki miettis omalla kohdallaan sairaana ollessaan sitä, haluaako todella lähteä muita tartuttamaan. Jos minä nyt saan vatsataudin, en tiedä mitä teen. Todennäköisesti mun pitää soittaa ambulanssi että tuikkaavat muhun jotain rauhottavaa. En halua edes ajatella koko asiaa.

Nyt pitäis laittaa vähän murusta rinnan alle, ja alle tunti niin pääseekin tuijottamaan jääkiekkoa!

Tällaista ahdistunutta tilitystä tällä kertaa. Anteeksi, ja hyvää viikonloppua kuitenkin kaikille!

-laura

2 kommenttia:

  1. Maitohappobakteerit, Gefilus-piimä ja innokas käsienpesu auttaa torjumaan pöpöt :). Itsekin vihaan oksentamista. Ekaa kertaan kommentoin blogiisi, vaikka jo jonkin aikaa olen juttujasi lukenut :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, nuo onkin tehokkaasti täällä käytössä! :) Kiva, kiitos kommentistasi. Ei ole vatsapöpökään iskenyt, mutta ääni hävisi. Flunssaan sairastuin uudestaan.. Pöpötöntä kevättä!

      Poista

Kiva kun kävit lukemassa, olisi kiva kuulla sinustakin joten jätähän jotakin raapustusta! :)