maanantaina, helmikuuta 10, 2014

Minua puri kärpänen

Nimittäin salikärpänen.

Oon alkanut nauttia siellä käymisestä ihan tosissaan! Kuvia mulla ei ole tähän nyt sieltä jakaa koska en pidä puhelinta salilla mukana kun en pidä sitä mitenkään tarpeellisena!

On ollut tosi kivaa käydä salilla porukassa muutaman kaverin kanssa. Tehdään 2 erilaista päivää, vetävää ja työntävää vuorotellen. Omilla painoilla ja omaan tahtiin mutta pieni kilpailu ei koskaan ole pahasta. ;)

Eilenkin käytiin. Oli hirveä väsymys lauantain reissun (käytiin päiväseltään Hämeenlinnassa, lähtö oli klo 5:30) jäljiltä ja nukuinkin päivällä hetken kun K oli järjestystä valvomassa lentopallopelissä ja Sannin keikalla. Hirmu päänsärkyhän sitä herätessä iski mutta lähdin kuitenkin salille ja nappasin buranan huuleen. Ei tarvittu kuin alkulämmittely ja vettä ja olin niin innoissani uuteen salikertaan taas! :)

Lihakset ei enää mene niin valtavan kipeiksi salin jälkeen, toki tuntee jotain tehneensä mutta ei ole samanlaista kipua enää. Eilen salilla oli yksi tosi hyvässä kunnossa oleva tyttö. Siihen kuntoon kun pääsisi, hänellä oli kauniisti naisellisia muotoja mutta sopivassa suhteessa lihaksia. Noh.. Tuskin siihen päästään ikinä mutta tavoitteita saa aina olla.. ;)

Rikoin muuten puhelimeni viikko sitten.. Nyt minulla on Samsung Galaxy S4 mini eli hyppäsin S3 ministä seuraavaan malliin. Ei hirveästi näille nakkisormille iske sellainen liian suuri näyttö. Tämä on juuri sopivan kokoinen mutta en kyllä muistanut kuinka ärsyttävää on vaihtaa puhelinta! Kaikki sovellukset mitä käyttää on taas ladattava uudestaan! Onneksi en käytä montaa..

Mukavaa viikonalkua kaikille!
-laura

ps. Tulisipa mun Stadiumin paketti pian niin saisi lisäintoa salille! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit lukemassa, olisi kiva kuulla sinustakin joten jätähän jotakin raapustusta! :)