tiistaina, tammikuuta 14, 2014

Voihan talvi

Olen talvi-ihminen.

Nautin talvesta.

Talvi on kaunista, rakastan rapsakoita pakkasia ja narskuvaa lunta kenkien alla.
Jäätyviä hiuksenlatvoja ja ripsiä.
Punaisia poskia.

Samaan aikaan myös vihaan talvea. Vihaan sitä kun kaikki on koko ajan kipeinä.
Yskitään ja aivastellaan. Okei, ei siinä vielä mitään. Ei minua flunssa haittaa vaikka en siitä nautikaan. Mutta siitä päästäänkin lempiaiheeseeni - vatsatauti.

Sitä on taas ollut liikkeellä vaihtelevasti koko talven.

Arvatkaas missä olen töissä? Kaupan kassalla.
Arvatkaas ahdistaako ihmiset jotka tulevat kipeänä kauppaan, tai joiden tiedän olleen juuri kipeänä? Ahdistaa.

Ahdistaa myös tutut ihmiset jotka ei tajua, että se tauti tarttuu ja lähtevät saman tien taudin jälkeen liikenteeseen kun ovat niin korvaamattomia.

Vilpitön pyyntöni ihmiset rakkaat. Älkää lähtekö mihinkään kipeänä, jos ei ole ihan pakko.

Mun on taas pakko hakeutua hoitoon tän takia. Mun on pakko.. Nää asiat pyörii mun päässä ihan liikaa taas.. Joka päivä. Joka viikko näen painajaisia aiheesta, vai oletteko sitä mieltä että on normaalia että ihminen näkee oksentamisesta unta useita kertoja viikossa?

Miten typerää onkaan aikuisen ihmisen pelätä tällaista asiaa.. Maailmassa on paljon isoja ongelmia ja asioita joita on oikeasti syytä pelätä, niin ei. Minä pelkään oksentamista. Great.

-laura

Ps. Sattuu mahaan.

1 kommentti:

  1. Ei se ole typerää. Pelkoja on monenlaisia ja jokaiselle ne ovat yhtä totta. Ehkä kuitenkin joku totuttelu ja asiasta puhuminen voisi auttaa. Peloistakin voi oppia pois tai oppia elämään niiden kanssa helpommin. Itse pelkään puheluiden soittamista. Tai en varsinaisesti pelkää, mutta joudun psyykkaamaan itseäni jos tarvitsee soittaa esimerkiksi lääkäriaikoja. Pikkuhiljaa siitä alkaa kuitenkin tulemaan helpompaa. Toivottavasti pöpöt ovat kiertäneet kaukaa ja voit hyvin! :) tv. hepaloo.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kiva kun kävit lukemassa, olisi kiva kuulla sinustakin joten jätähän jotakin raapustusta! :)