maanantaina, elokuuta 27, 2012

Ihana viikonloppu!

Voi... Kylläpä teki hyvää pitkästä aikaa viettää ihan kunnon vapaa viikonloppu! Ja oltiin vapaalla molemmat!

Hyvää ruokaa (itsetehtynä ja jopa kullan kanssa ravintolassa;), löhöilyä, kotitöitä.. Kaikkea mukavaa ja viikonloppu päättyi siihen että löhösimme sohvalla ja katsottiin Ps. I love you.. Tosin muru tais nukahtaa kesken mut mä ainakin katsoin sen loppuun... *sniisk* Ihana elokuva <3

Oon muuten polttanut jo varmaan miljoona kiloa kynttilöitä! Joko teillä on alkanut kynttiläkausi? (mun kynttiläkausi tosin kestää tammikuusta joulukuuhun..) ;D

Ihanaa viikon alkua! Toivottavasti tästä viikosta tulee yhtä kiva kuin viime viikosta! :) Viikonlopuksi suunnataan mökkeilemään Pertunmaalle!

 
 
Jotain järkevämpää hölinää luvassa sitten myöhemmin! :)
Oon nyt töissä, mutta koska alkuviikot on aina hiljaisia, meinaan alkaa kilistellä puikkoja!

Minun syksyyni kuuluu ehdottomasti kynttilät ja neulominen. Mikäs teidän syksyynne kuuluu?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit lukemassa, olisi kiva kuulla sinustakin joten jätähän jotakin raapustusta! :)