perjantaina, kesäkuuta 29, 2012

Katon kautta ympäri ja muuta mukavaa

Tosiaan, eilen oltiin siellä liukkaalla radalla. Olin ainut kenen autossa ei ollut ABS:sää joten sainpa sitten oikein omakohtaista opastusta! :D

Jostain syystä mua käytettiin joka jutussa vapaaehtoisena, olin törmäystestissä, siinä testissä miltä tuntuu kun auto menee katon kautta ympäri ja sitten vielä lukemassa nopeusmittaria opettajalle. Hengissä selvittiin ja löysin perille (JEE). Se etten eksynyt, oli kyllä omanlaisensa riemuvoitto. Allekirjoittanut on nimittäin eksynyt Tampereen keskustassa matkalla bussiasemalta rautatieasemalle.. Seikkailin itseni sinne koskikeskuksen kautta jotenkin ihmeellisesti, ja kyllä, myöhästyin junasta.. Ja olin vihainen :D Oon myös eksynyt entisellä kotipaikkakunnallani useasti ja Jyväskylässä odotellut kyytiä aivan väärässä pihassa. Olin ihan varma että se on juurikin se talo!! Mulla on maailman huonoin suuntavaisto, joka kyllä johtuu siitä varmasti että mulla on aina niin kova meno päällä koko ajan etten keskity siihen minne oon menossa..

Viime yönä oli hallaa ja taivas oli illalla aivan tulessa:


Tykkään tosi paljon kerrostalossa asumisesta koska täällä näkee valtavan paljon taivasta! Myös siellä missä mun vanhemmat asuu on upea taivas! Talviyönä sitä tähtien määrää <3

Nyt pitää syventyä kiitoskorttien tekoon.. :) sitten töihin

2 kommenttia:

  1. Hei, kylläpäs löytyi kivan oloinen blogi täältä! Meillä tuntuu olevan aika samalainen elämäntilanne :)

    Omaani voi kurkkia täältä: http://www.45neliontaivas.blogspot.fi/

    Kivaa kesää sinne suuntaan! :)

    Verna

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva että osuu omaan elämäntilanteeseen! :))
    Tulen toki kurkkimaan myös sun blogia! :)

    Toivotaan että säät vielä paranis, muuten on ollut oikein kivaa kesää tähän asti.

    Kivaa kesää sullekkin!

    Laura

    VastaaPoista

Kiva kun kävit lukemassa, olisi kiva kuulla sinustakin joten jätähän jotakin raapustusta! :)