lauantaina, lokakuuta 12, 2013

Yksityiskohtaista

Oletko koskaan miettinyt esineitä kotonasi, kuinka paljon niissä onkaan yksityiskohtia?

Oletko koskaan miettinyt sitä, miten paljon suunnittelua vaaditaan kaiken valmistamiseen?

Minä olen! Olen yksityiskohtainen ihminen! Kotona, vaatteissani, miehen vaatteissa ja KENGISSÄ! En esimerkiksi kykene ostamaan saati käyttämään kenkiä joissa on pienikin juttu josta en tykkää! Olen varmaan raivostuttava asiakas kenkäkaupassa.. Viime kesänäkin sovitin Ideaparkin kaikki kengät K-kengässä läpi, löytämättä yhtään mitkä olis miellyttäneet minua, paitsi ne yhdet ihanat punaiset!!

Tässä muutama yksityiskohta tältä aamulta jotka miellyttää silmääni:

Vaaleanpunaiset ruusut. Häiritsee tosin kun ovat vähän "ruskettuneita" mutta sopii meille silti.

Keittiön "taulut". Liitutaulu johon pitäisi keksiä joku omaperäisempi lausahdus ja kyltti joka muistuttaa minua minulle tärkeästä asiasta. Rennosti ottamisesta.

Keittiön "pyykkinaru".

Olohuoneen Pentik-kynttilälyhty. Ihanaa valoa syysiltaan.

Syy, miksi ostin tämän lampun. Ihana sytytysnaru, mikä tämä nyt on. :) Ihana!
-Enjoy the little things-

Kivaa viikonloppua! :)
-laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit lukemassa, olisi kiva kuulla sinustakin joten jätähän jotakin raapustusta! :)