torstaina, lokakuuta 03, 2013

Tämän syksyn väri on...

...keltainen.

Suoritin jonkin asteista rakastumista keltaiseen jo vuosia sitten tehdessäni pipon leijonankeltaisesta langasta. Olin kuitenkin aina inhonnut keltaista väriä, eihän se minulle sovi.

Toisin kävi. Nyt omistan keltaisia neuleita, keltaiset sukkahousut.. minulla oli keltaiset housut, jotka möin kun kävivät niin pieniksi, vieläkin harmittaa.. Keltainen sisustustyyny, keltainen pipo, tummankeltaiset kengät.. KELTAINEN! Keltaisuusmaniaa sairastetaan siis täällä tänä syksynä ja rakkaus toivottavasti kestää pidemmällekin. :)

Tänä syksynä ostin myös tummanvihreän villakangastakin ja omistan kirkkaanpunaisen baskerin. Tai, no.. kirkas punainen minulle, murrettu se kuitenkin on. Syksyisin iskee shoppailuinto kun kaikki minun värit tulee kauppoihin. On vihreää, punaista, lilaa, harmaata, mustaa ja niin.. sitä keltaista! Petroolia, viininpunaista.. Ah, niin ihanan voimakkaita värejä! Keväisin taas en löydä kaupoista yhtään mitään, paitsi perus mustaa ja valkoista toisinaan..

Eläköön värit! Eläköön elämä!

Värikästä syksyä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit lukemassa, olisi kiva kuulla sinustakin joten jätähän jotakin raapustusta! :)