maanantaina, syyskuuta 23, 2013

Köhköhniiiskis

Moi kaikki!

Mä en ole jaksanut tänne paljon kirjoitella.. Ensinnäkin lopetin mielialalääkkeet ja olen ollut vähän maassa lopetuksen vuoksi (mutten ole enää nukahdellut! :o) Ja tämän lisäksi olen ollut tässä yli viikon nyt flunssassa.. Kurjaa.. Edelleen on yskä, olen vetänyt miehen astmapiippua koska se on ainut mikä auttaa siihen ahdistukseen mikä saa mut yskimään ihan hulluna! Sen lisäks sitten vielä mustaapartaa, bafucinia ja kurkkupastilleja..

2päivää olin nyt myös töissä tässä, vähän koville ne on ottanut, välillä iskee tosi heikko olo ja varsinkin töiden jälkeen.. Mut nyt mulla olis 3 vapaapäivää ja sen jälkeen 2 päivää töitä että ehkä ehdin parantua tässä välissä! :)

Mutta, paranemaan päin tässä ollaan.. :) Ei huolta, kyllä mää vielä paranen!

Olen niinä päivinä kun en ole ollut kuumeessa siivonnut kaappeja. Kaikki turha ostetaanmyydäänannetaan-palstalle fb:ssä. Olen tienannut jo ihan mukavasti ja tällä hetkellä ne mitä on varattuna tuottaa mulle yli 40€.. Ihanan vapauttava tunne kun saa kaappeja tyhjemmäksi ja rahaa käyttöön. Ja oon aika paljon antanut tavaraa ihan ilmaiseksikin, kunhan menee käyttöön ja en kehtaa ikinä heittää mitään pois. :)

Nyt mulla on kanafileet uunissa ja keitin kananmunia äsken ja vielä pitäisi keittää pastaa.. Arvaatteko mitä teen? ;)


Kanasalaattia! Kuva on vanha mutta aikalailla samalla kokoonpanolla mennään aina. Tähän kuvaan lisänä tällä kertaa tosiaan keitetyt munat, feta, leipäjuusto ja kirsikkatomaatit. Ihana kevyt ruoka. :) En malta odottaa.. ;)

Kivaa alkanutta viikkoa!
-laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit lukemassa, olisi kiva kuulla sinustakin joten jätähän jotakin raapustusta! :)