torstaina, elokuuta 01, 2013

Niin vain meni heinäkuu

Hassua! Aika kuluu niin nopeaan mutta musta tuntuu että tää kesä on kestänyt ikuisesti!

Musta tuntuu että viimeisen vuoden on ollut kesä mutta silti mua ahdistaa että pian on syksy ja sitten talvi. Hassua sinällään että se ahdistaa mua koska kuitenkin toisaalta odotan hirveästi että saan viritellä parvekkeelle kaikki ihanat ja kynttilät! Ja senhän minä teen heti kun kehtaan.. ehkä lokakuussa.. :) Silloin on jo tarpeeksi pimeää.

Huomenna pitäisi jo mennä töihin, ihan kummallista. Olen ollut jo lähes 2 viikkoa pois töistä ja nyt pitäisi mennä töihin. Tosin mun käsi on edelleen kipeä mutta menen yrittämään. En haluaisi enää hakea sairaslomaa lisää.. Toivottavasti käsi kestää jo työn teon eikä tule esim. niitä hirveitä yösärkyjä enää ikinä!! On hirveää nukkua kun käteen särkee vaikka olisi missä asennossa!

Taidan alkaa kuvata kaikkia mun kirpparivaatteita tuonne Facebookin puolelle. Tienasin tosi kivasti mun 2 viikosta kirppiksellä ja nyt nuo mitä toin takasin niin ajattelin vielä laittaa nettiin myyntiin. :)

Kivaa päivää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit lukemassa, olisi kiva kuulla sinustakin joten jätähän jotakin raapustusta! :)