keskiviikkona, helmikuuta 06, 2013

Haastetta pukkaa


Sain kivan haasteen Millalta. Kiitos. :)

11 ASIAA MINUSTA:

1. Olen nuori vaimo, mennessäni naimisiin olin 19.
2. Olen herkkä, vaikken aina näytä sitä.

3. Olin hyvä koulussa mutten koskaan tykännyt siitä.
4. Olen lapsirakas.
5. Olen tällä hetkellä ilman työtä.
6. Olen heikkona karkkiin.
7. Olen onnellinen kun joka aamu saan herätä K:n vierestä.
8. Ahdistun helposti ihan pienistäkin asioista.
9. Rakastan pyykinpesua.
10. Juon aivan hirvittäviä määriä maitoa, siihen menee vuodessa rahaa yli 500 euroa!
11. Rakastan leipomista, ainakin kun onnistun siinä. 

Kysymykset Millalta:


1. Onko sinulla joku pelko mitä muut pitäisivät outona? Mikä?
- On. Oksentaminen ja sitä pelkään ihan liikaa.

2. Onko sinulla jokin tapa mitä muut pitäisivät outona? Mikä?
- Jatkuva käsienpesu. Jatkuva nalkuttaminen muille käsien pesusta.

3. Etkö osaa tehdä jotain asiaa minkä suurinosa osaa? Mitä?
- En osaa katsoa kieroon silmilläni.

4. Mitkä kolme asiaa ovat sinulle tärkeintä elämässä?
- Hengelliset asiat, perhe ja ystävät.

5. Mikä on pahin epäterveellinen tapasi?
- Huono ruokavalio, karkki...

6. Laita tähän kuva - missä näkyy sinun unelma asuinpaikkasi.
Kuva täältä.

7. Mikä on sinun paras saavutuksesi tähänastisessa elämässäsi?
- Nyt en kyllä ihan oikeasti osaa sanoa.

8. Paikka mihin haluat matkustaa?
- Sveitsi.

9. Koetko olevasi järki-ihminen vai tunne-ihminen?
- Tunneihminen.

10. Laita tähän kuva - esineestä/tavarasta, jonka omistamisesta mieluummin vaikenet.
- En mielestäni omista mitään sellaista.. 

11. Onko sinulla paljon salaisuuksia, joista ei tiedä oikeastaan kukaan? 
-Ei. Ei paljoa, ehkä muutama mutta olen kyllä aika avoin.

Minun kysymykset haastettaville:

1. Kuinka monta kotia sinulla on ollut?
2. Mikä on unelma-ammattisi?
3. Oletko ainut lapsi vai onko sinulla sisaruksia, kuinka monta?
4. Kuvaile, millainen olisi unelmatalosi. Saa kirjoittaa tai käyttää kuvia.
5. Stressaannutko helposti, jos stressaannut niin mistä?
6. Mitä tv-ohjelmia seuraat säännöllisesti?
7. Jos sinulla olisi vain yksi toivomus, mitä toivoisit(jos et saa toivoa lisää toivomuksia)?
8. Kuinka monta työpaikkaa sinulla on ollut?
9. Millainen on henkilö ketä ihailet, onko hän menestynyt, onko hänellä paljon rahaa, millaisia ovat hänen luonteenpiirteensä, onko hän julkisuuden henkilö...?
10. Jos saisit valita vain yhden juoman ja ruoan jota söisit tästä päivästä eteenpäin, mitä valitsisit?
11. Mitä hyvää ominaisuutta haluaisit kehittää itsessäsi, entä mihin olet tyytyväinen itsessäsi?

Haastan seuraavat blogit:


En nyt millään keksi enempää haastettavia, anteeksi. Mutta pääasia on että tämä haaste lähtee edes muutamalle eteen päin :)

Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
Haastetun pitää haastaa 11 bloggaaja, jolla on alle 200 lukijaa
Haastajan pitää kertoa kenet on haastanut.
Ei takaisin haastamista.

2 kommenttia:

Kiva kun kävit lukemassa, olisi kiva kuulla sinustakin joten jätähän jotakin raapustusta! :)