torstaina, helmikuuta 21, 2013

10 kk

Tuossa pari päivää sitten meille tuli täyteen 10 kk naimisissa. Täh! Juurihan minä olin sovittelemassa hääpukuja ja tilailin askartelutarvikkeita netistä, vastahan olin sormet maalissa ja väänsin pieniä rusetteja satamäärin.. Vastahan varailtiin hääpaikkaa ja hotellia, vastahan suunniteltiin istumajärjestystä..

Siitä on jo vuosi! Vuosi sitten näihin aikoihin ostin hääpukuni. Käytiin maistraatissa. Ostettiin vihkisormus ja ongelmaksi koitui pankkikortin käyttöraja. Taisin itkeä tirauttaa muutamat onnen kyyneleet jossain välissä. (nytkin:D) Lähetettiin joka ilta viesti "Hyvää yötä, rakastan sua!".




Oikeastaan vastahan me tavattiin. Silloin, 13.3.2010 oli poikkeuksellinen päivä. Aamulla lähdin kotoa jännittäen, olin menossa paikkaan missä oli paljon tuttuja ja tuntemattomia mukavissa merkeissä. Illalla kotiin lähtöä lykättiin mahdollisimman paljon ja tuloksena oli useita uusia Facebook-kavereita, yksi ylitse muiden. Kotona kaivelin pinseteillä tikkuja sormista ja ajattelin yhtä ihmistä joka jäi mieleeni.. Muutenkin tuo päivä muutti elämäni suuntaa paljon, sain uusia hyviä ystäviä ja tsemppiä heiltä! Tämä yksi uusi kaveri kuitenkin oli nähtävä uudestaan, mahdollisimman pian. Pari viikkoa tuli istuttua tietokoneen ääressä melko säännöllisesti, tuo tietty chat-ikkuna auki. Sitten tavattiin, K pyysi multa puhelinnumeroa. Siitä se sitten lähti, muutamia kertoja saatiin järkättyä tapaamisia ja soiteltiin ja viestiteltiin, toisesta tuli entistä tärkeämpi joka päivä.



Kyllä tuona maaliskuisena lauantaina kannatti lähteä. Kannatti todellakin. Kannatti herätä, niinkuin sanotaan. On tässä kyllä ehtinyt tapahtua miljoona asiaa ennen kuin ollaan tässä pisteessä, onnellisesti naimisissa, onnellisesti toisen kainalossa joka ilta ja aamu.

Rakastan edelleen. Rakastan eri tavalla. Rakastan enemmän.

Enää kaksi kuukautta ja on vuosi siitä kun sanoimme tahdon, ja tarkoitimme sitä. Vietettiin yhdessä onnellinen päivä ja siitä alkoi ihan uusi elämä. Sitä elämää opetellessa tässä on aika mennyt mukavasti. Ja oikein hyvin on mennyt, päivääkään en vaihtaisi pois.




Olen onnellinen <3

Anna Puu: Nopeimmat junat. Biisi joka tuo seurusteluajan vahvasti mieleen.

Ihanaa päivää!

L

3 kommenttia:

  1. Ihana postaus, mutta miks mun laskujen mukaan te ootte ollu naimisissa 9kk? :D -k-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. rupesin itsekin laskemaan.. :DD minä ja mun matikkapääni! ootas nyt kesä1, heinä2, elo3, syys4, loka5, marras6, joulu7, tammi8, helmi9.. :D JOO! TOSIAAN :D

      Poista

Kiva kun kävit lukemassa, olisi kiva kuulla sinustakin joten jätähän jotakin raapustusta! :)