tiistaina, heinäkuuta 03, 2012

Sortumisia ja ihanaa postia

Minä sorruin. Ostin tänään töistä juurikin ne tavarat mitä olen jo kuukauden kuolannut!

Eli:

- 2 AmandaB kulmarautaa, ne takorautaiset ja ihanat
- AmandaB kynttilänalunen, maailman tarpeellisin ja nyt alennuksessa
- Servettirenkaat 6 kpl
- Bakery-kyltti Lafinesselta


Se siitä keittiön piristyksestä. Saatiin tänään oikein mieluisaa postia! :) Kiitoskortit tuli perille, jee!!


Niitä pitäisi nyt sitten alkaa postittamaan ja mulla on taas mieletön osoitteenkirjoitusprojekti edessä siis.. Huh! Muistan edelleen sen kun kirjoitin kutsukortteihin osoitteita keittiön pöydän ääressä, käsi krampissa ja KAUNOLLA. Eikä millään koulukaunolla vaan kiekuraisella.. Mut taidan taipua siihen samaan jälleen kerran.. Sen verran ihanalta se näyttää.. :)

Sitten vielä eilinen omasta mielestäni varsin onnistunut verhokokeilu. Ostin aikanaan kirpputorilta pellavaiset kukkaverhot. Sain äidiltä tänne muuttaessa ruskeat ja valkoiset paneeliverhot. No, tässä lopputulos:


Mielestäni melko onnistunut combo. Tosin kuva nyt on tosi huono mut oon tyytyväinen että sain nää verhot käyttöön. Minä ainakin tykkään niistä tosi paljon. Ja tykkään vielä enemmän koska ne on kirpparilta. :))

Ihanaa viikon alkua, toivotaan kesäisiä päiviä, meillä täällä on KV. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit lukemassa, olisi kiva kuulla sinustakin joten jätähän jotakin raapustusta! :)