tiistaina, marraskuuta 18, 2014

PÄÄNSÄRKYÄ JA HARMAUTTA

Ai.

Siinä on tämän päiväinen teema. Päätä on särkenyt, niskat on tolokun jumissa ja huono olo vaivaa.. Oon taas käynyt töissä.. Kurjaa kun on työssä, josta tulee fyysisesti (ja vähän henkisestikin) kipeäksi..

Kurjaa on myös se että meidän ikkunan alla suoritetaan tieremonttia, aamulla kello seitsemän jyrähtää kaivinkone käyntiin ja minä jyrähdän hereille. Onneksi mulla on aina korvatulppia herkkäunisuuteni vuoksi, ja niiden avulla nukuin kymmeneen. Väsymystä, ei suinkaan..?


Pikkuhiljaa huoneisiin järjestystä.. Onhan muutosta jo yli kuukausi!

On tänään ainakin aikaa ollut.. Mulla oli vapaapäivä.. Istuin koneella, shoppailin vaatteita netistä miehelle ja itselle, haaveilin moccamasterista (vaikken juo kahvia) ja suunnittelin sisustusta.. Kauheasti olisi ollut aikaa järkevälle vaikka lukemiselle, mutta ei. Pää on lyönyt tyhjää koko päivän. Sain sentään siivottua ja pestyä pyykkivuorta pienemmäksi.




Heinäseipäitä varasin facebookin kirppikseltä.. Meinasin verhotangoiksi kun sopisi niin hyvin kun mulla on pellavaisia lenkkiverhoja vailla paikkaa.. ;)

Valosarjan viritin parvekkeelle toisen kaveriksi.. 2 lyhtyä siellä valaisee pimeydessä nyt. On niin tajuttoman pimeää..

Tällaisia ajatuksia tänään, huomenna klo 6 töihin, klo 11 kotiin ja huomenna yritän vilpittömästi lukea jotain järkevää ja kuluttaa aikaa hiukan fiksummin.

Koittakaa selviytyä harmaasta talvesta, tulisipa lunta!

Tässä minun väsyneen ajatuksia, huomenna on päivä uus!

-Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit lukemassa, olisi kiva kuulla sinustakin joten jätähän jotakin raapustusta! :)